tirsdag 27. september 2022

Liten luftetur

Nydelig vær i Tromsø idag, og måtte rett og slett jage meg selv ut 🌞
Spiste lett lunch , "osteknekkis" (lavkarbo) 
og la ivei . 
Hadde selvfølgelig alt for mye klær på ,og svettet godt. Og du verden så deilig det er ute. Selv om det bare ble en kort tur ,gjorde det fantastisk godt . Må så absolutt bli flinkere å få rompa opp og ut av godstolen,  som det til tider føles som om jeg er limt fast i . 
Fikk jaggu litt energi også ,til å få skiftet rent på sengen . 
Så nå blir det en god kopp te , og litt strikking.  Vel fortjent 😀
Nydelige farger ute no.

Hvem er det som tramper på min bro...? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bursdag

Happy birthday to me , ja jeg har bursdag idag ,og sang til meg selv imorrest, mens jeg ventet på kaffen ☕ Ingen kake eller andre søtsaker p...