onsdag 28. september 2022

Bursdag

Happy birthday to me , ja jeg har bursdag idag ,og sang til meg selv imorrest, mens jeg ventet på kaffen ☕
Ingen kake eller andre søtsaker på meg ,siden jeg er på lavkarbo, og heller ikke får besøk. Har ikke invitert noen heller . 
Nå har jeg ett år igjen til den store dagen , som jeg kaller "gammel" , så ett år igjen å føle meg litt ung og å være en dame i 50-årene. 

Min eldste sønn på 37  ringte meg igår kveld, hei ,ville nå bare ønske deg gratulerer med gårsdagen, ...takk takk ,men har nå ikke før imorgen, svarte jeg . Vel da har jeg helgardert lo han ,og la på .  Det var jo koselig beskjed å få ,siden jeg ikke vet hvor han er , eller bor .  
Min yngste ringte fra fengselet igår ,og han hadde også glemt dagen, så han ble litt flau da. Men de vet knapt din egen dag, så da Jan jeg ikke vente ar de skal huske min.  
Datter Min og barnebarna har jeg ikke snakket med på litt over 4 år , men vet at de har det godt ,så tenker ikke på det .  
Min mamma har alzeimer og kjenner meg knapt igjen ,når jeg kommer . 
Min far har jeg heller ikke kontakt med , eller veldig sjeldent i så fall . 
Derfor synger jeg bursdag sang til meg selv idag , happy birthday to me , happy birthday  to me 😀🧡💐


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bursdag

Happy birthday to me , ja jeg har bursdag idag ,og sang til meg selv imorrest, mens jeg ventet på kaffen ☕ Ingen kake eller andre søtsaker p...