tirsdag 27. september 2022

En gang til

Da prøver jeg igjen ,på blogging. Vil så gjerne si noe,men stopper som regel opp etter kort tid , men har lagt bort andre sosiale medier. Fikk Facebook helt i vranghalsen , og det er lenge døden jeg har delt noe der . Jeg som var innom hver eneste dag ,og fortalte hva jeg gjorde, hvor jeg var , og hva jeg skulle . Hvem bryr seg egentlig ? La jeg ut flere bilder ble det trykt "liker" ,uten at bildene ble åpnet og sett,eller kommentert . Og det er nå derfor man legger ut og deler ,for å få kommentarer. Kanskje jeg ble for kravstor, men har nå uansett blitt veldig lei fb. På Instagram er jeg også bare innom avogtil. Så tenker jeg skal holde meg her, inntil videre . Have a nice day 🌞

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bursdag

Happy birthday to me , ja jeg har bursdag idag ,og sang til meg selv imorrest, mens jeg ventet på kaffen ☕ Ingen kake eller andre søtsaker p...